A gazdák és minden szabolcsi Termelői Értékesítő Szervezet (TÉSZ) egy emberként állnak a szabolcsi alma márkanév kiépítésének ügye mögé.
Március 23-án rendezik meg a szabolcsi almáról szóló következő tanácskozást, amelyen egy intézkedési terv keretében konkrét lépéseket jelentenek be a népszerű magyar termény megmentése érdekében - olvasható az Agrotrend oldalán.
A cél a termőterületek megóvása a szabolcsi alma arculatának, piaci pozíciójának javítása érdekében – nyilatkozta a Magyar Hírlapnak Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) alelnöke. Elmondása szerint a márkaépítésre azért van szükség, hogy
„ne vesszen ki a fejekből ez a jól csengő név”.
A sokat emlegetett összefogás, ami eddig hiányzott az ügyben, most végre megvalósul. Már ezzel önmagában nagy eredményt értek el az ágazat fejlődése érdekében – közölte Apáti Ferenc.
Forrás:
Agrotrend