2018 June 29. - Közzétette: KölcseyTV

Ezermilliárdot költünk online

Tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kereskedelem. Tavaly mintegy 545 milliárd forintot költöttek el a vásárlók a hazai webáruházakban, a teljes online elköltött összeg pedig meghaladhatja az ezermilliárdos összeget is. A legkedveltebb kategóriák az online vásárlók körében továbbra is a számítástechnika, szórakoztató elektronika, valamint a ruházat és sportruházat. Pintér Róbert, az eNet Internetkutató és Tanácsadó Kft. kutatásvezetője elmondta, hogy az elmúlt két évben közel harminc százalékkal nőtt  az interneten keresztüli értékesítés. A teljes online kiskereskedelem a teljes kereskedelemből 6,2 százalékot tesz ki. Azok a kategóriák amiből a legtöbb terméket vásárolják a magyar internetezők az a számítástechnika, a szórakoztató elektronika, játék és ajándék kategória, valamint a lakberendezés.

Címkék: